Меню

Гарантія та сервіс

Завжди комфортно, завжди якісно!

Корпусні меблі ТОВ «Старокостянтинівської мебелвої фабрики» розроблені та виготовлені у відповідності до вимог ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови, ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням» з використанням якісних та екологічно чистих матеріалів.
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ
1. Перед початком експлуатації уважно ознайомтесь з наступною інформацією:
- Новий виріб може мати характерний запах матеріалів, що використовуються при виготовленні меблів, який зникає через деякий час;
- Перед початком збирання корпусних меблів переконайтесь про відсутність  в упакуванні  пошкоджених елементів і елементів які мають фабричний брак;
- Забороняється вносити конструктивні зміни в елементи навіть з ознаками фабричного браку;
Збирання меблів проводити на основі схеми збирання.
1.jpg
2. Умови експлуатації і/або зберігання корпусних меблів:
 - Не допускати тривалого потрапляння прямих сонячних променів на меблі. Такий вплив призводить до змін колірних характеристик поверхні.
- Меблі повинні експлуатуватись і/або зберігатись у критих приміщеннях при нормальних умовах — температурі повітря не нижче +10 С та не вище +40 С, з відносною вологістю повітря від 45% до 80%;
- Меблі не можна розташовувати біля вологих стін та у сирих приміщеннях;
 - Меблі повинні бути розташовані не ближче, ніж 0,5 м від джерела тепла;
 - Не допускати охолодження меблів нижче - 25С; при охолодженні нижче зазначеної температури можливе розтріскування і відшарування плівки, пластику, лакофарбового покриття та кромочного матеріалу;
- Не допускати потрапляння на меблі надмірної вологи;
- Транспортувати меблі слід виключно в розібраному вигляді.
2.jpg
3. Правила експлуатації:
- Не допускати використання меблі для зберігання мокрих або вологих речей (зокрема, волого одягу);
- Не допускати контакт меблів з гарячими предметами (праскою, посудом з окропом і т.д.) або тривалої дії на них нагрівального випромінювання (світла потужних ламп);
- Для уникнення появи подряпин, вм’ятин, тріщин і т.д. необхідно оберігати меблі від ударів твердих важких предметів;
- Не класти на меблі гострі, важкі та колючі предмети, які можуть призвести до пошкодження;
- Не допускати потрапляння на поверхню меблів —  лугів, кислот, розчинників та інших агресивних речовин;
 - При експлуатації виробів зі скляними дверцятами та полицями, дзеркалами — не рекомендується їх експлуатація з ознаками тріщин, сколів —  що може призвести до отримання травми;
- Після 6-ти місячного терміну експлуатації деякі механічні частини меблів (петлі, замки і т.д.) потребують регулювання, підтягування;
- Не допускати переміщення меблів в навантаженому стані. За умов будь-якого переміщення необхідно звільнити меблі, як від речей, так і від зйомних панелей, ящиків або інших елементів;
- Для рівномірного розподілу навантаження на полиці будь-які речі в шафах рекомендується розміщувати за наступним принципом: найбільш важкі - ближче до країв (опор), легші — ближче до центру;
- Для забезпечення кращої стійкості високих виробів  — рекомендується навантажувати нижні секції;
 - При експлуатації висувних ящиків в корпусних меблях необхідно враховувати навантаження на механізми висування — не більше 5 кг в ящиках на роликових направляючих, не більше 16 кг в ящиках на кулькових направляючих;
- Не рекомендується використовувати меблі як сходи для вкручування лампочок, вішання фіранок;
- Не рекомендується переміщення меблів по підлозі та підіймати за верхню кришку для перенесення.
3.jpg
4. Загальні рекомендації по догляду за меблями:
- Деталі з ламінованої ДСП рекомендується періодично протирати сухою м’якою чистою тканиною (типу фланелі, сукна, плюшу);
- Для видалення з поверхні корпусу забруднень і плям рекомендується використовувати мильний розчин або спеціальний миючий засіб для меблів, після чого необхідно витерти виріб м’якою сухою тканиною;
- Для очищення скла і дзеркал рекомендується використовувати засоби призначені для чищення цих матеріалів. При необхідності знежирення рекомендується використовувати водні розчини денатурованого спирту;
- Деталі з МДФ рекомендується протирати вологою м’якою тканиною з використанням спеціальних миючих засобів (без вмісту хлору), а також допомогою мильного розчину. Після протирання даними розчинами необхідно витерти поверхню м’якою сухою тканиною. 
- Забороняється застосовувати агресивні або абразивні миючі засоби і матеріали. Не рекомендується натирати фасади, особливо, вкриті глянцевою плівкою, так як це призводить до утворення мілких подряпин, видимих у відбитому світлі;
- Хромовані деталі слід протирати сухою або трохи вологою тканиною без використання абразивних миючих засобів;
- Забороняється використовувати для чищення лакових поверхонь абризивні пасти та порошки, а також хімічно агресивні рідини;
- Забороняється застосування засобів, що містять спирт, силікон або агресивні хімічні засоби для чищення(кислоти або луги), сильнодіючі розчинники (нафтопродукти, ацетон);
- Забороняється використання для чищення абразивні та скребкові інструменти;
- Забороняється використання різних засобів для чищення одночасно;
- Забороняється використовувати відбілювачі.
4.jpg
ГАРАНТІЯ
Рекомендації для покупців
1. Загальні положення
- Гарантійне обслуговування виробу здійснюється Виробником на умовах та в терміни, які визначені Цивільним кодексом, Законом України «Про захист прав споживачів», тільки за наявності касового чека та правильно заповненого гарантійного талона, в якому вказані назва виробу, модель, дата продажу, є штамп Продавця та підпис уповноваженої особи, а також при умові належної експлуатації, згідно з вимогами, викладених в Правилах користування доданих до меблів;
- Виробник гарантує безкоштовне усунення виробничих дефектів, викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів чи порушенням технології виготовлення;
- При виявленні будь-яких дефектів у виробі, Покупцю необхідно звернутись до представників Продавця по місцю придбання виробу;
- Претензії щодо якості виробу, що знаходиться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглянуті лише при пред’явленні виробу з дефектами, касового чека та гарантійного талона на виріб з необхідними відмітками;
- До гарантійних зобов’язань входить ремонт чи заміна (якщо проведення ремонту неможливе) несправних деталей, механізмів та неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти та пов’язані з гарантійним ремонтом.
- Гарантійний ремонт здійснюється у терміни, визначенні законодавством. У випадку відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його термін може бути збільшений на строк поставки матеріалів постачальником, при цьому терміни попередньо узгоджуються з Покупцем. При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін продовжується тільки на час перебування виробу в ремонті.
2. Гарантійний термін
- На корпусні меблі виробником визначені наступні терміни гарантійних зобов’язань: 24 місяці на корпусні меблі, які експлуатуються в житлових приміщеннях; 18 місяців на корпусні меблі, які експлуатуються в місцях загального користування;
- Відлік гарантійного терміну за вищезазначеними зобов’язаннями починається з дати купівлі виробу Покупцем.
5.jpg
Вимоги до покупців
1. Умови відмови у виконанні гарантійних зобов’язань
Виробник залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті та класифікувати його як платний у наступних випадках:
- наявності пошкоджень, що виникли внаслідок стихійних лих та обставин непереборної дії;
- при збереженні та експлуатації меблів у сирих приміщеннях;
- дефектів, що виникли внаслідок неправильного застосування засобів по догляду за меблями;
- при наявності теплових або хімічних пошкоджень, механічних пошкоджень;
- недотримання правил (інструкції) експлуатації та догляду за меблями, що додаються;
- пошкодження виробу, яке спричинене навмисними або помилковими діями споживача;
- пошкодження виробу в результаті внесення змін у його конструкцію;
- наявності слідів стороннього втручання у виріб або його самостійного ремонту, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими продавцем чи виробником;
- коли не виконувались елементарні правила користування та пошкодження настало внаслідок зовнішнього втручання у виріб, хімічного чи термічного пошкодження, або товар не використовувався за призначенням;
- коли існують наявні сліди, отримані внаслідок удару, падіння або іншої механічної дії на виріб.
- на меблі, що мали видимі дефекти на час придбання, які повинні бути помічені споживачем;
- пошкодження виробу та його втрат внаслідок стихійних чинників (пожежі, повені, землетрусу, нещасного випадку, тощо);
- якщо меблі мають пошкодження всередині виробу сторонніми предметами, рідиною, тваринами, комахами, мають на поверхні подряпини та плями, що виникли внаслідок необережного та неправильного ставлення під час експлуатації;
- пошкодження виробу внаслідок внесення змін у його конструкцію;
- пошкодження від природного зносу самого товару або його частин та аксесуарів.
2. Перевірка комплектності товару
Для збереження гарантійного зобов’язання перед покупцем на такий вид як «Відсутній елемент в упаковці» - наступний має перевірити комплектність фурнітури та самого товару на протязі 14 календарних днів з моменту покупки.


Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Підпишіться на розсилку , щоб першим отримувати
цікаві пропозиції, новини та знижки:
1
передплатників

Замовити дзвінок

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Дізнатися більше про файли cookie та з Політикою використання cookies. Натискаючи ОК, ви погоджуєтесь з нею.