Корпусні меблі ТОВ «Старокостянтинівської мебелвої фабрики» розроблені та виготовлені у відповідності до вимог ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови, ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням» з використанням якісних та екологічно чистих матеріалів.
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ
1. Перед початком експлуатації уважно ознайомтесь з наступною інформацією:- Новий виріб може мати характерний запах матеріалів, що використовуються при виготовленні меблів, який зникає через деякий час;- Перед початком збирання корпусних меблів переконайтесь про відсутність в упакуванні пошкоджених елементів і елементів які мають фабричний брак;- Забороняється вносити конструктивні зміни в елементи навіть з ознаками фабричного браку;Збирання меблів проводити на основі схеми збирання.2. Умови експлуатації і/або зберігання корпусних меблів:- Не допускати тривалого потрапляння прямих сонячних променів на меблі. Такий вплив призводить до змін колірних характеристик поверхні.- Меблі повинні експлуатуватись і/або зберігатись у критих приміщеннях при нормальних умовах — температурі повітря не нижче +10 С та не вище +40 С, з відносною вологістю повітря від 45% до 80%;- Меблі не можна розташовувати біля вологих стін та у сирих приміщеннях;- Меблі повинні бути розташовані не ближче, ніж 0,5 м від джерела тепла;- Не допускати охолодження меблів нижче - 25С; при охолодженні нижче зазначеної температури можливе розтріскування і відшарування плівки, пластику, лакофарбового покриття та кромочного матеріалу;- Не допускати потрапляння на меблі надмірної вологи;- Транспортувати меблі слід виключно в розібраному вигляді.3. Правила експлуатації:- Не допускати використання меблі для зберігання мокрих або вологих речей (зокрема, волого одягу);- Не допускати контакт меблів з гарячими предметами (праскою, посудом з окропом і т.д.) або тривалої дії на них нагрівального випромінювання (світла потужних ламп);- Для уникнення появи подряпин, вм’ятин, тріщин і т.д. необхідно оберігати меблі від ударів твердих важких предметів;- Не класти на меблі гострі, важкі та колючі предмети, які можуть призвести до пошкодження;- Не допускати потрапляння на поверхню меблів — лугів, кислот, розчинників та інших агресивних речовин;- При експлуатації виробів зі скляними дверцятами та полицями, дзеркалами — не рекомендується їх експлуатація з ознаками тріщин, сколів — що може призвести до отримання травми;- Після 6-ти місячного терміну експлуатації деякі механічні частини меблів (петлі, замки і т.д.) потребують регулювання, підтягування;- Не допускати переміщення меблів в навантаженому стані. За умов будь-якого переміщення необхідно звільнити меблі, як від речей, так і від зйомних панелей, ящиків або інших елементів;- Для рівномірного розподілу навантаження на полиці будь-які речі в шафах рекомендується розміщувати за наступним принципом: найбільш важкі - ближче до країв (опор), легші — ближче до центру;- Для забезпечення кращої стійкості високих виробів — рекомендується навантажувати нижні секції;- При експлуатації висувних ящиків в корпусних меблях необхідно враховувати навантаження на механізми висування — не більше 5 кг в ящиках на роликових направляючих, не більше 16 кг в ящиках на кулькових направляючих;- Не рекомендується використовувати меблі як сходи для вкручування лампочок, вішання фіранок;- Не рекомендується переміщення меблів по підлозі та підіймати за верхню кришку для перенесення.4. Загальні рекомендації по догляду за меблями:- Деталі з ламінованої ДСП рекомендується періодично протирати сухою м’якою чистою тканиною (типу фланелі, сукна, плюшу);- Для видалення з поверхні корпусу забруднень і плям рекомендується використовувати мильний розчин або спеціальний миючий засіб для меблів, після чого необхідно витерти виріб м’якою сухою тканиною;- Для очищення скла і дзеркал рекомендується використовувати засоби призначені для чищення цих матеріалів. При необхідності знежирення рекомендується використовувати водні розчини денатурованого спирту;- Деталі з МДФ рекомендується протирати вологою м’якою тканиною з використанням спеціальних миючих засобів (без вмісту хлору), а також допомогою мильного розчину. Після протирання даними розчинами необхідно витерти поверхню м’якою сухою тканиною.- Забороняється застосовувати агресивні або абразивні миючі засоби і матеріали. Не рекомендується натирати фасади, особливо, вкриті глянцевою плівкою, так як це призводить до утворення мілких подряпин, видимих у відбитому світлі;- Хромовані деталі слід протирати сухою або трохи вологою тканиною без використання абразивних миючих засобів;- Забороняється використовувати для чищення лакових поверхонь абризивні пасти та порошки, а також хімічно агресивні рідини;- Забороняється застосування засобів, що містять спирт, силікон або агресивні хімічні засоби для чищення(кислоти або луги), сильнодіючі розчинники (нафтопродукти, ацетон);- Забороняється використання для чищення абразивні та скребкові інструменти;- Забороняється використання різних засобів для чищення одночасно;- Забороняється використовувати відбілювачі.
ГАРАНТІЯ
Рекомендації для покупців1. Загальні положення- Гарантійне обслуговування виробу здійснюється Виробником на умовах та в терміни, які визначені Цивільним кодексом, Законом України «Про захист прав споживачів», тільки за наявності касового чека та правильно заповненого гарантійного талона, в якому вказані назва виробу, модель, дата продажу, є штамп Продавця та підпис уповноваженої особи, а також при умові належної експлуатації, згідно з вимогами, викладених в Правилах користування доданих до меблів;- Виробник гарантує безкоштовне усунення виробничих дефектів, викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів чи порушенням технології виготовлення;- При виявленні будь-яких дефектів у виробі, Покупцю необхідно звернутись до представників Продавця по місцю придбання виробу;- Претензії щодо якості виробу, що знаходиться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглянуті лише при пред’явленні виробу з дефектами, касового чека та гарантійного талона на виріб з необхідними відмітками;- До гарантійних зобов’язань входить ремонт чи заміна (якщо проведення ремонту неможливе) несправних деталей, механізмів та неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти та пов’язані з гарантійним ремонтом.- Гарантійний ремонт здійснюється у терміни, визначенні законодавством. У випадку відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його термін може бути збільшений на строк поставки матеріалів постачальником, при цьому терміни попередньо узгоджуються з Покупцем. При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін продовжується тільки на час перебування виробу в ремонті.2. Гарантійний термін- На корпусні меблі виробником визначені наступні терміни гарантійних зобов’язань: 24 місяці на корпусні меблі, які експлуатуються в житлових приміщеннях; 18 місяців на корпусні меблі, які експлуатуються в місцях загального користування;- Відлік гарантійного терміну за вищезазначеними зобов’язаннями починається з дати купівлі виробу Покупцем.Вимоги до покупців1. Умови відмови у виконанні гарантійних зобов’язаньВиробник залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті та класифікувати його як платний у наступних випадках:- наявності пошкоджень, що виникли внаслідок стихійних лих та обставин непереборної дії;- при збереженні та експлуатації меблів у сирих приміщеннях;- дефектів, що виникли внаслідок неправильного застосування засобів по догляду за меблями;- при наявності теплових або хімічних пошкоджень, механічних пошкоджень;- недотримання правил (інструкції) експлуатації та догляду за меблями, що додаються;- пошкодження виробу, яке спричинене навмисними або помилковими діями споживача;- пошкодження виробу в результаті внесення змін у його конструкцію;- наявності слідів стороннього втручання у виріб або його самостійного ремонту, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими продавцем чи виробником;- коли не виконувались елементарні правила користування та пошкодження настало внаслідок зовнішнього втручання у виріб, хімічного чи термічного пошкодження, або товар не використовувався за призначенням;- коли існують наявні сліди, отримані внаслідок удару, падіння або іншої механічної дії на виріб.- на меблі, що мали видимі дефекти на час придбання, які повинні бути помічені споживачем;- пошкодження виробу та його втрат внаслідок стихійних чинників (пожежі, повені, землетрусу, нещасного випадку, тощо);- якщо меблі мають пошкодження всередині виробу сторонніми предметами, рідиною, тваринами, комахами, мають на поверхні подряпини та плями, що виникли внаслідок необережного та неправильного ставлення під час експлуатації;- пошкодження виробу внаслідок внесення змін у його конструкцію;- пошкодження від природного зносу самого товару або його частин та аксесуарів.2. Перевірка комплектності товаруДля збереження гарантійного зобов’язання перед покупцем на такий вид як «Відсутній елемент в упаковці» - наступний має перевірити комплектність фурнітури та самого товару на протязі 14 календарних днів з моменту покупки.
Професійна безкоштовна консультація.
Нашим фахівцям можна довіряти!