Гарантія та обслуговування

Меблі CMF Group розробляються та виготовляються відповідно до ГОСТ 19917-93 "Меблі для сидіння і лежання. Загальні технічні характеристики" ГОСТ 16371-93 "Загальні технічні характеристики меблів" ISO 4414: 2005 "Меблі під замовлення" з використанням високоякісних та екологічно чистих матеріалів.

Компанія здійснює контроль якості на всіх етапах виробництва, від розробки,контролю сировини і до упаковки продукції - процес висококваліфікованих фахівців.

Всі матеріали та компоненти (від деревини до якісних пряжі), що використовуються для виготовлення меблів, є обов'язковим вхідним контролем.

Клієнт може бути впевнений у високоякісній продукції CMF Group.

ОПЕРАЦІЙНІ ПРАВИЛА

1. Уважно прочитайте цю інформацію:

• Новий продукт може мати характерний запах матеріалів, що використовуються при виробництві меблів, який зникає через деякий час

• Оббивка для довготривалого користування має можливість розтягуватись, набувати більш інтенсивний блиск. У меблях можуть з'явитися невеликі місцеві постійні сидіння, зміна м'яких наповнювачів, з'являються невеликі осідання, але це не дефект у виробництві меблів;

• Оздоблювальні матеріали (тканина, шкіра, штучна шкіра) можуть бути різними відтінками в різних частинах продукту через характер процесу виробництва, відтворення кольорів під різними джерелами світла

• При обробці дерев'яних елементів можливі невеликі відмінності у відтінках через особливість деревини, як анізотропність (властивості різноманітності в напрямку вздовж чи навколо зерна).

2. Щоб уникнути можливого пошкодження, меблі повинні відповідати наступним умовам:

• Меблі для сидіння та лежання працюють у закритих приміщеннях в нормальних умовах - температура не нижче 10 С і не вище 35 С, з відносною вологістю від 45% до 70%;

• Меблі не можна розміщувати поруч із вологими стінами та в вологих приміщеннях;

• Меблі повинні бути розташовані не вище 0,5 м від тепла;

• Переміщення меблів слід трохи підняти з підлоги, не тримаючи на оббивці, подушки або боковини;

• Не розміщуйте меблі у місцях прямого сонячного проміння - це призводить до часткової втрати кольорової оббивки;

• Не дуже концентровані навантаження на елементи м'яких меблів, які можуть призвести до значної оббивки напруги або розбити його вздовж шва;

• Не сидіти на спині та сторонах - перевантаження може пошкодити меблі або конструкцію до значних деформаційних наповнювачів;

• Уникнути високих температур та різних розчинників на лакованих поверхнях з покриттям

• Час від часу необхідно перевіряти болт і гвинт, використовувані при проектуванні меблів, при необхідності затягнути їх;

• не рекомендується докомплектовувати готові вироби завдяки можливому неповному доповненню оббивки кольорів та декору, що не залежить від виробу;

• Не рекомендується переміщувати моделі в кутовій конфігурації після приєднання кутових ділянок;

• Меблі, трансформоване призначення (сидіти чи лягти) можливе лише тоді, коли вони знаходяться в крайньому фіксованому (складеному або розгорнутому) положенні.

3. Загальні рекомендації щодо догляду за меблями:

• Рекомендується чистити меблі за допомогою м'якої витяжки для пензлів, таким чином ви вилучаєте накопичення пилу та запобігаєте утворенню плям після вологої обробки;

• Декоративні частини меблів, дерева та ламінованого ДСП рекомендується періодично протирати сухою м'якою чистою губкою;

• Не забудьте видалити свіжі плями краще, ніж плями, сліди яких глибоко проникають у структуру тканини;

• Не чистіть поверхню лаків абразивні пасти та порошки та хімічно агресивні рідини;

• Завжди читайте вказівки будь-якого інструменту для догляду за меблями перед використанням;

• Не використовуйте очисники, що містять сильнодіючі хімікати, велику концентрацію алкоголю та розчинників на основі нафти;

• Не використовуйте абразивні засоби для чищення та скребком;

• Не використовуйте одночасно різні очисники;

• Не використовуйте відбілювач.

ГАРАНТІЯ

1. Генеральний

• Гарантійні виробу виготовлювачем на умовах і в терміни, встановлені Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів і в цьому гарантійному талоні, тільки якщо розрахунковий документ встановленої форми і правильно заповнений гарантійний талон, в якому вказувалося: продукт, модель, дата продажу, штампом продавця і підписом уповноваженої особи та за умови належного функціонування відповідно до вимог, викладених у цьому гарантійному талоні.

• Виробник гарантує безперебійне виробництво дефектів, спричинених низькою якістю сировини або порушенням виробничої технології.

• Якщо ви виявите дефекти продукту, клієнти повинні зв'язатися з представниками Продавця в місці придбання продукту.

• Претензії щодо якості продукту, який знаходиться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглядатися тільки при наявності дефектів продукції, розрахунковий документ встановленої форми та гарантійний талон на виріб з необхідними відмітками.

 • Гарантія включає ремонт або заміну (якщо ремонт неможливий) з дефектними деталями, машинами та нестандартними матеріалами, що мають виробничі дефекти та пов'язану з цим гарантію.

Гарантійний ремонт проводиться з точки зору ідентифікації закону. За відсутності матеріалів компанії, необхідної для ремонту, його термін може бути продовжений на доставку постачальника матеріалів, з умовами, раніше узгодженими з Покупцем.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін триває лише за час, витрачений на ремонт продукту.

2. Гарантійний термін

• У виробників меблів такі гарантійні умови:

• 18 місяців для меблів, що експлуатуються в житловому приміщенні;

• 12 місяців для меблів, що працюють у громадських місцях;

• Гарантійний термін зворотного випуску для зазначених вище зобов'язань, починаючи з дати придбання продукту Покупець, який закріплений на гарантійному картковому товарі, завіреному печаткою Продавця та підписаним покупцем і продавцем.

3. Умови невиконання у виконанні гарантії

Виробник залишає за собою право відмовитися від гарантії та класифікувати його як сплачену в наступних випадках:

• Якщо меблів немає, або гарантійний талон розрахункового документа передбаченої форми;

• За відсутності дати продажу гарантійного талону, завірена підписом та печаткою продавця чи виробника;

• Дефекти меблів через помилку споживача через пошкодження з навантажень, що перевищують встановлені норми;

• У меблях, дефекти виявлені на момент придбання, які повинні бути позначені як споживачі; - якщо дефекти, що виникають внаслідок порушення правил та правил використання споживача;

• Якщо меблі має механічний збиток, заподіяний при неналежному використанні, транспортуванні, ремонту, який зробив будь-яка особа, яка не пов'язана з виробником підприємства;

• Пошкодження продукту та його втрати внаслідок природних факторів (пожежі, повені, землетруси, аварії тощо);

• У випадку пошкодження меблів всередині виробу сторонніми предметами, рідинами, тваринами, комахами, виникають подряпини та плями на поверхні, викликані недбалим ставленням та неналежним доглядом під час експлуатації;

• Якщо меблі не використовуються відповідно до інструкцій з монтажу та обслуговування;

• Якщо продукт пошкоджений в результаті цільових споживачів або помилок;

• Пошкодження виробу в результаті зміни його структури;

• Пошкодження природного зносу виробу, його частин та аксесуарів.

Термін зберігання меблів необмежений.

УВАГА! Претензії на забруднення в результаті операції не будуть прийняті.