Гарантія та обслуговування


Меблі CMF Group розробляються та виготовляються відповідно до ГОСТ 19917-93 "Меблі для сидіння і лежання. Загальні технічні характеристики" ГОСТ 16371-93 "Загальні технічні характеристики меблів" ISO 4414: 2005 "Меблі під замовлення" з використанням високоякісних та екологічно чистих матеріалів.
Компанія здійснювала контроль якості на всіх етапах виробництва. Від розробки, контролю сировини до упаковки продукції - процес висококваліфікованих фахівців.
Всі матеріали та компоненти (від деревини до якісних пряжі), що використовуються для виготовлення меблів, є обов'язковим вхідним контролем.
Клієнт може бути впевнений у високоякісній продукції CMF Group.
УВАГА! ВСІ КУПИТИ БУДИНОК виглядають краще довго, якщо уважно дотримуватися правил експлуатації та рекомендацій щодо догляду за ними.
ОПЕРАЦІЙНІ ПРАВИЛА

1. Перед операцією уважно прочитайте таку інформацію:

• Новий продукт може мати характерний запах матеріалів, що використовуються при виробництві меблів, який зникає через деякий час;
    • оббивка для довготривалого користування має можливість розтягувати, набувати більш інтенсивний блиск. У меблях можуть з'явитися невеликі місцеві постійні сидіння, з'являються зморшки, зміна м'яких наповнювачів з'являються невеликі осідання, а не дефект у виробництві меблів;
    • При транспортуванні меблів можуть з'явитися зморшки. Для виправлення форми меблі придбано достатньо, щоб вони стояли деякий час при кімнатній температурі. Сформувати сходи подушки відновити, якщо стукати їм руки;
    • Оздоблювальні матеріали (тканина, шкіра, штучна шкіра) можуть бути різними відтінками в різних частинах продукту через характер процесу виробництва, відтворення кольорів під різними джерелами світла, специфічними властивостями палі тощо;
    • При обробці дерев'яних елементів можливі невеликі відмінності у відтінках через особливість деревини, як анізотропність (властивості різноманітності в напрямку вздовж чи навколо зерна).

2. Щоб уникнути можливої ​​пошкодження, меблі повинна відповідати наступним умовам:
    • Меблі для сидіння та лежання працюють у закритих приміщеннях в нормальних умовах - температура не нижче 10 С і не вище 35 С, з відносною вологістю від 45% до 70%;
    • меблі не можна розміщувати поруч із вологими стінами та в вологих приміщеннях;
    • Меблі повинні бути розташовані не вище 0,5 м від тепла;
    • Переміщення меблів слід трохи підняти з підлоги, не тримаючи на оббивці, подушки або боковини;
    • Не розміщуйте меблі у місцях прямого сонячного проміння - це призводить до часткової втрати кольорової оббивки;
    • Не дуже концентровані навантаження на елементи м'яких меблів, які можуть призвести до значної оббивки напруги або розбити його вздовж шва;
    • Не сидіти на спині та сторонах - перевантаження може пошкодити меблі або конструкцію до значних деформаційних наповнювачів;
    • Уникнути високих температур та різних розчинників на лакованих поверхнях з покриттям
    • Час від часу необхідно перевіряти болт і гвинт, використовувані при проектуванні меблів, при необхідності затягнути їх;
    • Не кладіть меблі на гострі предмети, які можуть пошкодити дитячі кашкети оббивкі Інтенсивні (стрибки) на меблі призводять до швидкого погіршення продуктивності;
    • не рекомендується докомплектовувати готові вироби завдяки можливому неповному доповненню оббивки кольорів та декору, що не залежить від виробу;
    • Не рекомендується переміщувати моделі в кутовій конфігурації після приєднання кутових ділянок;
    • Меблі, трансформоване призначення (сидіти чи лягти) можливе лише тоді, коли вони знаходяться в крайньому фіксованому (складеному або розгорнутому) положенні.

3. Загальні рекомендації щодо догляду за меблями:
    • Рекомендується чистити меблі за допомогою м'якої витяжки для пензлів, таким чином ви вилучаєте накопичення пилу та запобігаєте утворенню плям після вологої обробки;
    • декоративні частини меблів, дерева та ламінованого ДСП рекомендується періодично протирати сухою м'якою чистою губкою;
    • Не забудьте видалити свіжі плями краще, ніж плями, сліди яких глибоко проникають у структуру тканини;
    • Не чистіть поверхню лаків абразивні пасти та порошки та хімічно агресивні рідини;
    • Завжди читайте вказівки будь-якого інструменту для догляду за меблями перед використанням;
    • Не використовуйте очисники, що містять сильнодіючі хімікати, велику концентрацію алкоголю та розчинників на основі нафти;
    • Не використовуйте абразивні засоби для чищення та скребком;
    • Не використовуйте одночасно різні очисники;
    • Не використовуйте відбілювач.


ГАРАНТІЯ
1. Генеральний
    • Гарантійні виробу виготовлювачем на умовах і в терміни, встановлені Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів і в цьому гарантійному талоні, тільки якщо розрахунковий документ встановленої форми і правильно заповнений гарантійний талон , в якому вказувалося: продукт, модель, дата продажу, штампом продавця і підписом уповноваженої особи та за умови належного функціонування відповідно до вимог, викладених у цьому гарантійному талоні.
    • Виробник гарантує безперебійне виробництво дефектів, спричинених низькою якістю сировини або порушенням виробничої технології.
    • Якщо ви виявите дефекти продукту, клієнти повинні зв'язатися з представниками Продавця в місці придбання продукту.
    • Претензії щодо якості продукту, який знаходиться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглядатися тільки при наявності дефектів продукції, розрахунковий документ встановленої форми та гарантійний талон на виріб з необхідними відмітками.
    • Гарантія включає ремонт або заміну (якщо ремонт неможливий) з дефектними деталями, машинами та нестандартними матеріалами, що мають виробничі дефекти та пов'язану з цим гарантію.
Гарантійний ремонт проводиться з точки зору ідентифікації закону. За відсутності матеріалів компанії, необхідної для ремонту, його термін може бути продовжений на доставку постачальника матеріалів, з умовами, раніше узгодженими з Покупцем.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін триває лише за час, витрачений на ремонт продукту.

2. Гарантійний термін
    • У виробників меблів такі гарантійні умови:
    • 18 місяців для меблів, що експлуатуються в житловому приміщенні;
    • 12 місяців для меблів, що працюють у громадських місцях;
    • Гарантійний термін зворотного випуску для зазначених вище зобов'язань, починаючи з дати придбання продукту Покупець, який закріплений на гарантійному картковому товарі, завіреному печаткою Продавця та підписаним покупцем і продавцем.

3. Умови невиконання у виконанні гарантії
Виробник залишає за собою право відмовитися від гарантії та класифікувати його як сплачену в наступних випадках:
    • Якщо меблів немає, або гарантійний талон розрахункового документа передбаченої форми;
    • за відсутності дати продажу гарантійного талону, завірена підписом та печаткою продавця чи виробника;
    • дефекти меблів через помилку споживача через пошкодження з навантажень, що перевищують встановлені норми;
    • У меблях, дефекти виявлені на момент придбання, які повинні бути позначені як споживачі; - якщо дефекти, що виникають внаслідок порушення правил та правил використання споживача;
    • Якщо меблі має механічний збиток, заподіяний при неналежному використанні, транспортуванні, ремонту, який зробив будь-яка особа, яка не пов'язана з виробником підприємства;
    • пошкодження продукту та його втрати внаслідок природних факторів (пожежі, повені, землетруси, аварії тощо);
    • У випадку пошкодження меблів всередині виробу сторонніми предметами, рідинами, тваринами, комахами, виникають подряпини та плями на поверхні, викликані недбалим ставленням та неналежним доглядом під час експлуатації;
    • Якщо меблі не використовуються відповідно до інструкцій з монтажу та обслуговування;
    • якщо продукт пошкоджений в результаті цільових споживачів або помилок;
    • пошкодження виробу в результаті зміни його структури;
    • пошкодження природного зносу виробу, його частин та аксесуарів.
Термін зберігання меблів необмежений.

УВАГА! Претензії на забруднення в результаті операції не будуть прийняті.